loading...
دانلود برنامه های پولی بازار 46 اندروید اندروید
amin بازدید : 40 دوشنبه 22 شهریور 1395 نظرات (1)

دایی: من هم نمیدانم چرا کریمی محروم شد

«لینک بعدی | صفحه نخست لینکدونی | سایت بهترین کتاب های جهان | لینک قبلی »

علی کریمی: دایی؟ نمی دانم این چه رفاقتی است!

علی کریمی: دایی؟ ... ولی چرا آشتی با علی دایی ... روی حرف علی پروین حرفی نمی‌زنم و من هم می ...

بگویم ۶ ماه محروم می شوم - 16

... خودم هم نمیدانم چرا کریمی محروم شد دایی: کریمی با ... ثانوي محروم شد فرید کریمی تا ...

حمایت بی چون و چرای سرمربی تیم ملی از جادوگر / …

حمایت بی چون و چرای سرمربی تیم ملی از جادوگر / کیروش: کریمی محروم شود، پایم را در ایران ...

مرفاوی با دایی هم نظر شد! - seemorgh.com

... قبلا فکر می‌کردم دایی در مورد داوران اشتباه می‌کند، اما امروز نظرم عوض شد! ...

قلعه نویی: نمی‌دانم چرا بازیکنان ملی‌پوش ما عملکرد …

پرسپولیس بدون دایی صدر ... مرزبان رسما سرمربی پدیده شد/ سرمربی ... بدهی مالیاتی کریمی ...

علی کریمی - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

... داده اند و من هم فکر کردم ... نمیدانم آقای دایی یا مازیار ... در تیم ملی محروم شد اما ...

علی کریمی:چه رفاقتی با دایی دارم؟

ولی چرا آشتی با علی دایی هیچ وقت صورت ... نمیدانم کجای این رفاقت ... فرشید کریمی.... داداش من ...

دایی مدرک جمع کرد - seemorgh.com

قطعا آقای دایی مدارکی دارند و در حال جمع‌آوری مدارک دیگری هم ... نمیدانم مفصلا آن ... محروم شد ...

جام نیوز :: JamNews - کنایه عجیب علی کریمی به علی دایی!

علی کریمی هم که به ... پرسپولیس من را نخواست و من هم جدا شدم. علی دایی قبل ... من نمیدانم اگر ...

علی دایی - فقط پرسپولیس و رئال مادرید

دایی هم با خنده گفت ... او یادآور شد:من در مصاحبه ام بعد ... دایی در مورد آنکه چرا در مورد داوری ...

چه کسی پدیده "پرسپولیس" در لیگ شانزدهم می شود؟

... بد کنار گذاشتن دایی از تیم تا مربیگری ... مرتبط با فوتبال محروم ... نمیدانم چرا! ...

com . تراکمه » Blog Archive » تو چرا کلاه سرت نیست؟!

من نمیدانم که چرا ... هم برای این گروه رو شد من قصد ... دایی خلیل تاانجایی که من ...

علی کریمی نام دختر خود را اعلام کرد

نمیدانم چرا بعضیا نمی توانند از ... من هم نام پسران ... من هم علی دایی 10 هم علی کریمی 8 را دوست ...

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - علی کریمی از خونه …

... به عنوان مدیر فنی در خونه به خونه فعالیت می‌‌کرد از این تیم جدا شد. ... کریمی از ...

90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - محمدخانی: نمی‌دانم چرا ...

نمی‌دانم استقلال چرا ... من پرسپولیسی ... پنالتی طارمی خوب زده شد ببین چجوری گرفتش. من میگم ...

توضیحی در مورد نقدهای انجام شده / حمايت از دايي؛ چرا؟

  • 4/5
  • 74 RATINGS

... شما میگی چرا دایی نذاشت کریمی با ... محروم شد! ... من دایی رو قبول دارم و هم نقدش ...

انتقاد پورحیدری از تاکتیک منصوریان - ساعت24

من نمیدانم چرا استقلال در ادامه تغییر آهنگ داد و توپ را روی زمین آورد. چون قبل از آن با ارسال ...

هر آنچه در برنامه دیشب ۹۰ گذشت - سایت خبری …

من نمیدانم خرید ... کریمی گرم نشون داد دایی الکی ... برنامه 90 محروم شد و البته مردم هم ...

خاطره جدید فیروز کریمی در برنامه مهران مدیری - سایت …

مدیری از او خواست كه جدی بگوید چرا این قدر محروم ... من هم نمره ... شد 150 تا و من را محروم ...

دایی:از گل‌محمدی ناراحتم، می‌توانم بهتر از او متلک …

,لیگ برتر,متلک گل محمدی به دایی,دیدار ... پرسپولیس مال من و دایی‌ و ... مدیرعامل شد/تکلیف ...

داور بازی پرسپولیس - سایپا نقره داغ شد

... در لیگ برتر محروم شد. ... 4 جلسه از قضاوت محروم شده بود او هم علیه ... نمیدانم چرا! ...

جام نیوز :: JamNews - برانکو: منتظر پیشنهاد هدایت …

سرمربی کنونی پرسپولیس 6 سال قبل قهرمان لیگ فوتبال چین شد. ... *می دانید دایی هم ... من هم طبق ...

کسی که آمدنی بود و هست می آید

... آقا چرا سهم دلم شد بی ... دایی من ...دایی جونم ... من هم به رسم فرزندی لباس مشکی می پوشم...

من نمیدانم چرا این زندگی بر سرم بارد مصیبت دم به دم

خاطرات شخصی من; ... دلنوشته های یک پدر محروم از دیدار ... آرزوهایم پیر نخواهند شد;

در جلسه مصاحبه گزينش چه سؤالاتي مي‌‌پرسند؟ - …

... خواهید شد ولی بعد ... من هم دقیقا سوالای ... مانده ام نمیدانم چرا من که از آن همه ...

پرتال جامع - bonmarket دستان دایی سعیدو زندایی شهلا

... و همینطور هم شد ... اولین سفر من و ... درس خواندن محروم ... علی دایی برای علی کریمی .

(فیلم) سرگذشت دختری که توسط داعش ربوده شد

وزنه‌برداری روسیه از المپیک ریو محروم شد; ... من شاهد جان دادن ... نمیدانم چرا این بی وجدان ها ...

صحبتهای مرتضی کریمی پیرامون شائبه رشوه به …

Video embedded · کریمی دیدار با نفت آبادان را هم از دست ... رامین رضائیان هم با ریزه اسپور ترکیه فسخ ... دایی ...

میرسعید معروف و امیرحسین فشنگچی

راسیتــش مَــن ایـن عــکس ... بــآ دآیـــی ... جا بین طرفدارای علی کریمی ودایی بحث شد.

تنابنده:این کارهای حقیرانه،حق نکونام نیست/اختلاف …

من هم مامان شدم

من هم مامان شدم ... کرد.یه شام هم دعوت خونه دایی خدابیامرزم ... شد.نمی دونم چرا اما امسال ...

از تهدید به افشاگری تا جدایی از پرسپولیس و بازی …

... که من محروم هم بودم ... قبل هم علی دایی تیمش نایب قهرمان شد اما ... کریمی هم ...

نود - گفتگو با براتی درباره محرومیت رحمتی

دایی: گل نزنی ، می خوری اما ما بد خوردیم/ هوادار آزاد است ...

علی دایی می گوید تیمش لایق برد بوده اما در اوج بدشانسی بازی را باخته است. English;

ایانماینده مسجدسلیمان امروز ردصلاحیت شد

با چشم بر هم ... ولی نمیدانم چرا ناگهان پی ... ولی دایی نبود دایی حامدِ من نبود :( چرا موهاش ...

آخرین اخبار مهم ایران و جهان | سایت روزنو | …

... وضعیت استقلال برای من نگران‌کننده ... 05/14 - وساطت علی کریمی برای ... نمیدانم چرا! ...

جزئیات محرومیت دوباره سوشا مکانی/ انتشار عکسی که دردسرساز شد!

... تا اطلاع ثانونی محروم شد. ... فصل اول هم گل های زیادی را ... کریمی، دایی و نکونام ...

مشکت صد شده قلبم اواره شد شب نهم. محرم کریمی. …

من; AYLAR apk; دلنوشته های یک پدر محروم از دیدار ... هزار کیلومتر فاصله از هم ...

زندگی - به پرنیان و ماهان ... بچه های عزیزم.

من نمیدانم آن پسری که ... مامانی و دایی علی هم ... اینکه چه شد و چرا اینجوری شد هم خیلی مفصل ...

برانکو آنچه که در ذهنم هست را بگویم 6 ماه محروم

... در میدان است و من هم دلم می ... نمیدانم یک هفته شد یا نه . خودم ... کار من این است: “چرا ...

عکس/ پنت هاوس 23 میلیاردی در تهران!

نمیدانم چرا مسئولین به ... من هم پول دارم و ... شما شروع شد و در زمان خاتمی هم ادامه پیدا ...

نتیجه بررسی اتفاقات تبریز در برنامه 90/ پخش …

من و آقای کفاشیان در کنار هم بودیم، نمیدانم چرا ... کریمی در ملوان مشخص شد. ... شد و به نظر من ...

بالاترین: Volter

حتی خودش هم دفه قبل که اومده بود آبرومند صحبت کرد. ای ...

گفت و گوی جنجالی و مفصل با سوشا مکانی: چرا فقط …

مصاحبه مرزبان، دلیل جدایی علی کریمی; سیدجلال: برانکو از ما راضی ...

<<از جنجال های فوتبال تا دنیای ورزش>> [بایگانی] - …

عليرضا مرزبان، سعيد عزيزيان و حشمتالله مهاجراني هم با نظر باشگاه ديگر در اين تيم ... من آماده ...

پاسخ‌های دقیق به سوالات صریح/در پشت پرده …

نمیدانم واقعا از ... دستش درد نکند علی آقاى دایی . الگو شد براى ... من میفهمم چرا والیبال ...

الف - سپاس‌نامه‌ احمد توکلی به مردم تهران، ری، …

... و ارزشی محروم شد وای کاش شما ... من هم امیدوارم ... وجود داشت نمیدانم چرا حضرتعالی ...

تاپیک اختصاصی پرسپولیس تهران | ارتش سرخ …

  • 250 POSTS
  • FIRST POST: 2/2/2012

2/2/2012 · پریدنش به دایی هم که کار ... (از دید من ناموفق) چرا تشویق ... شد:31: به نظر من علی کریمی یکی از ...

بیانیه سازمان حج در مورد لغو شدن حج امسال

نمیدانم مسلمانید ... از جمله من هست چرا من رو از حقم ... رابطه شد یه زمانی هم صدام حسین ...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 242
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 525
  • بازدید سال : 1,841
  • بازدید کلی : 11,755